De Gazet van Clinge

Mooie start van het jaar: Mario's verlenging!

2024 starten we meteen goed! Mario Vermeirssen verlengt zijn lopende verbinding met 1 jaar. Na een succesvolle eerste seizoenshelft was de keuze snel gemaakt voor alle partijen.

Veel succes Mario!

Rabo ClubSupport

De Rabobank ClubSupport Campagne is weer van start gegaan en we hopen wederom een mooi geldbedrag binnen te halen.

Daarvoor hebben wij jullie nodig! De leden van de Rabobank bepalen namelijk hoe hoog dit bedrag is. Ieder lid krijgt drie stemmen om uit te brengen op 3 deelnemende clubs. Hoe meer stemmen er op V.V. Clinge worden uitgebracht, hoe meer geld we krijgen.

We hopen dus op veel stemmen!! Stemmen kan tot 26 september.

Na het vertrek in 2019 staat Mario Vermeirssen vanaf volgend seizoen terug aan het roer bij VV Clinge. Welkom terug Mario!

GEZOCHT: Assistent scheidrechter (M/V) VOOR ONS EERSTE ELFTAL!

We zoeken een enthousiaste voetballiefhebber die het leuk vindt om deel uit te maken van een enthousiaste groep spelers en teambegeleiders. Naast Assisteren van de scheidsrechter maak je onderdeel uit van de eerste selectie.

Een mooie vrijwilligersfunctie binnen een hechte technische staf en dichtbij de spelersgroep die voornamelijk bestaat uit spelers afkomstig uit de eigen jeugd, lijkt ons een goede uitdaging.

GEZOCHT: VERZORGER (M/V) VOOR ONS EERSTE ELFTAL!

We zijn opzoek naar iemand die zondags tijdens de wedstrijden de verzorging op het veld doet en tijdens de trainingsavonden (dinsdag en vrijdag) beschikbaar is voor blessure-behandeling en -preventie (o.a. intapen).

Je komt te werken in een fijn team dat ons 1e elftal begeleidt, bij een mooie voetbalclub
waar we naast sportiviteit ook gezelligheid hoog in het vaandel hebben staan!
Ben jij degene die we zoeken? Heb je interesse of mogelijk vragen? Neem dan contact op!

Bedankt leden en sympathisanten!

Jullie hebben ons massaal gesteund tijdens de 4 regionale acties. Bekijk hier wat het VV Clinge  heeft opgeleverd.

Uitslag grote clubactie

De uitslag van de grote clubactie is bekend! Mocht je loten hebben gekocht kan via onderstaande link bekijken of je iets gewonnen hebt!

Algemene Ledenvergadering

Zet deze datum alvast in je agenda: Vrijdag 12 november a.s. is het Algemene Ledenvergadering. De vergadering begint om 21u15.

Tot dan!

De Grote Clubactie(s)

Ook dit jaar doet V.V. Clinge weer mee aan de Grote Clubactie, maar dat is niet de enige actie waarbij je deze mooie club mee kan helpen! Ook bij onze supermarktvrienden PLUS en Albert Heijn lopen acties. En zoals altijd kan je via de Rabobank meedoen aan de Rabo ClubSupport. Lees hier hoe je meedoet aan deze acties!

Ballenactie Jumbo

De Ballenactie zit erop: we hebben 48,50 gratis nieuwe ballen ontvangen!

Langs deze weg willen wij iedereen die heeft meegeholpen bedanken, waaronder natuurlijk ook Jumbo!

Zomeractie Bodyline

Wil jij deze zomermaanden onbeperkt kunnen sporten voor €30 per maand? Lees dan snel verder!

Breaking News!

VV Clinge presenteert de nieuwe trainers van de tweede selectie!

Voetbaljournaal - Club van de week

Afgelopen week zijn we in het zonnetje gezet door het VoetbalJournaal. Gedurende de week hebben ze interviews geplaatst met een paar parels van onze club. Hier zijn we ontzettend blij mee, vandaar dat je de gebundelde artikels hier kunt vinden.

Ontdek

Vertrekt onze eigen Nico Tagliafico?

Peter de Valck wellicht bezig aan laatste seizoen bij derdeklasser Clinge. Lees snel meer.

De grote clubactie

Vrienden, omdat de corona crisis iedereen hard raakt en wij als VV Clinge graag een gezonde club willen blijven, willen we zoveel mogelijk loten voor de 'Grote Club Actie' verkopen. Dus koop alstublieft allen loten.

Loten kun je kopen via deze link: https://clubactie.nl/lot/v.v.clinge/429424

Bedankt voor jullie steun!

Uit de oude doos: Oprichting Clinge zaterdag

Echte voetbalvrienden verenigen zich in zaterdagelftal Clinge

Ga verder met lezen